Szukam pracy jako opiekunka do niemiec

Witam! Szukam pracy jako opiekunka, na zastępstwo do niemiec w każdej chwili. J. niemiecki na poziomie podstawowym. Doświadczenie Telfon: 667-792-175 E-mail: ala623@o2...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Praca opiekunki w Niemczech - aktualne tematy :

#1 2013-02-27 09:59:45

ala123
New member

Szukam pracy jako opiekunka do niemiec

Witam!
Szukam pracy jako opiekunka, na zastępstwo do niemiec w każdej chwili.
J. niemiecki na poziomie podstawowym.
Doświadczenie

Telfon: 667-792-175
E-mail: ala623@o2.pl

#2 2013-03-01 07:16:52

wampirek
Member
Od: slaskie

Re: Szukam pracy jako opiekunka do niemiec

Witam! szukam pracy na krótkie zastępstwo na4-6 tyg.moge kogoś zastapić,na krótko ...polap711@interia.pl     Pozdrawiam !

#3 2013-03-05 21:28:44

kuha
New member

Witam.
Jestem pielęgniarką,lat 45 szukam pracy w Niemczech jako opiekunka
na  zastępstwo na okres 4-5 tyg.Komunikatywna znajomość języka niemieckiego,doświadczenie w opiece nad chorym
prawo jazdy kat. B,najlepiej okolice Frankfurtu/Menem.Bardzo potrzebuję tej pracy.
Pozdrawiam wszystkich.
tel 505390136,874251516

#4 2013-03-06 07:45:16

jakniew
Member

http://www.betreuerin.pl/  Tutaj można samej/samemu założyć profil w celu znalezienia pracy.

#5 2013-03-06 11:54:53

elkaw
New member

Dziewczyny , błagam pomozcie , szkam pracy opiekunki w Niemczech , doswiadczenie mam ale z jezykiem kiepsko , moze ktoras potrzebuje zmienniczki?

#6 2013-03-10 08:58:49

marii
New member

Zapraszamy do pracy za pośrednictwem Egidy Lublin.

ala123 napisał:

Witam!
Szukam pracy jako opiekunka, na zastępstwo do niemiec w każdej chwili.
J. niemiecki na poziomie podstawowym.
Doświadczenie

Telfon: 667-792-175
E-mail: ala623@o2.pl

#7 2013-03-10 09:49:15

ewal8
Member

A ja zapraszam do odwiedzenia strony  http://www.mypolonia.pl/index.php/pl/pr … eka-niemcy