Pomóżcie proszę :(

Już mi się dosłownie żyć odechciewa :-( Mam pytanie : jest tu Was wiele. I wiele z Was to "weterani" pracy w Niemczech. Być może nie tylko w charakterze opiekunki...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Praca opiekunki w Niemczech - aktualne tematy :

#1 2016-07-12 10:18:50

Frusia
Member

Pomóżcie proszę :(

Już mi się dosłownie żyć odechciewa :-(
Mam pytanie : jest tu Was wiele. I wiele z Was to "weterani" pracy w Niemczech. Być może nie tylko w charakterze opiekunki. Dlatego proszę o poradę. Czy ktoś tu zna jakieś agencje które znajdują pracę z zakwaterowaniem ale nie w charakterze opiekunki?

Ja jestem zielona. Wiadomo - jest Google czytać umiem, coś tam znalazłam. Chciałabym jednak znaleźć kogoś kto ma jakieś doświadczenia na tym polu i umie doradzić.

Bo już mam dość tej pracy:( budzi się we mnie instynkt mordercy jak myślę o tym że znowu muszę spędzić dzien że starym człowiekiem i nic nie mogę...
Mam 27 lat. 2 lata temu straciłam pracę (jeszcze podczas studiów zaczęłam pracę - pracowałam w prywatnej firmie jako pracownik biurowy ale firma padła ). Jako że pracy znaleźć nie mogłam, przyjechałam do pracy w opiece w styczniu 2015. To było dla mnie jedyne wyjście bo oszczędności stopnialy, a ja nie mam rodziców ani żadnej dalszej rodziny na którą mogłabym liczyć. Wychowalam się w domu dziecka.