opinia

Amelio masz racje co do Promediki 24 oszukuja na wszystkie sposoby jak tylko moga A opiekunki kontraktow to sciema bo maja wszystkich gdzies znam te sprawy bo mialem takie sytuacje o jakich nie tylko ty pisalas tu

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Promedica 24 - opinie o firmie - aktualne tematy :

#1 2013-02-15 22:27:11

zibi
New member

opinia

Amelio masz racje co do Promediki 24 oszukuja na wszystkie sposoby jak tylko moga A opiekunki kontraktow to sciema bo maja wszystkich gdzies znam te sprawy bo mialem takie sytuacje o jakich nie tylko ty pisalas tu

#2 2013-02-19 00:29:19

karmel319@wp.pl
New member

Re: opinia

Witam, jestem pielęgniarką z Elbląga- zamierzam wyjechać gdzieś w świat za chlebem, strasznie się boję ,jestem starsza i zielona w tym temacie powiedzcie mi coś o tej firmie-czy ktoś pojechał z rodziną z moich stron i nie żałuje-proszę o szczere informacje

Ostatnio edytowany przez karmel319@wp.pl (2013-02-19 00:29:45)

#3 2013-02-19 08:48:43

krysta63
Member

jeśli strasznie się boisz i jesteś zielona -jak piszesz to na nic nasze rady,bo zawsze strach cię bedzie ogarniał.Świat należy do odważnych,i jesli tego bedziesz się trzymac to bedziesz odważniejsza.A znasz jakiś język?? bo co z tego ,ze jesteś pielęgniarką skoro znasz jedynie polski.Najpierw trzeba zainwestowac  w dobry kurs językowy,potem sama najlepiej musisz wyjechac,rozejrzec się,popracowac i wtedy sciągnąc rodzinę.
To nie takie proste,ale do zdziałania.Wystarczy pozytywnie myśleć.

#4 2013-02-19 10:18:45

amelia
Przyjaciel Forum

karmel319@wp.pl napisał:

Witam, jestem pielęgniarką z Elbląga- zamierzam wyjechać gdzieś w świat za chlebem, strasznie się boję ,jestem starsza i zielona w tym temacie powiedzcie mi coś o tej firmie-czy ktoś pojechał z rodziną z moich stron i nie żałuje-proszę o szczere informacje

Poczytaj dobrze to forum . Tu znajdziesz wszystko. Nie ma sensu powtarzać.

#5 2013-04-24 08:48:53