Pierwszy wyjazd w roli opiekunki-porady

Witam, mam zamiar jechać do Niemiec jako opiekunka. Niemiecki znam dobrze, gdyż jestem studentką ostatniego roku germanistyki. Jednakże są obawy, że mimo to nie dam rady się porozumieć, gdyż jest możliwość że mimo nauki tu w Polsce, mogę nie zrozumieć co mówi podoopieczny...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Poradnik dla Opiekunki - aktualne tematy :

#1 2016-06-13 17:24:04

normaleFrau
Member

Pierwszy wyjazd w roli opiekunki-porady

Witam,
mam zamiar jechać do Niemiec jako opiekunka. Niemiecki znam dobrze, gdyż jestem studentką ostatniego roku germanistyki. Jednakże są obawy, że mimo to nie dam rady się porozumieć, gdyż jest możliwość że mimo nauki tu w Polsce, mogę nie zrozumieć co mówi podoopieczny. Czy ktoś z was był w podobnej sytuacji?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

#2 2016-06-13 18:35:58

barbara.b
Member

Re: Pierwszy wyjazd w roli opiekunki-porady

wybacz, ale jak studentka ostatniego roku germanistyki ma takie wątpliwości to mam pewne wątpliwości odnośnie poziomu nauczania w polsce. myślę, że twoje obawy są nieuzasadnione. jeśli będą mówili gwarą poproś o rozmawianie w hochdeutsch. raczej po studiach germanistyki powinnaś rozumieć co do ciebie stary podopieczny mówi. chyba, że trafisz na jakiegoś fizyka lub historyka co ci zacznie wykłądy prawić.
ja dam ci radę z innej beczki. jedziesz pierwszy raz więc moja rada- nie daj sobie wejść na głowę.

normaleFrau napisał:

Witam,
mam zamiar jechać do Niemiec jako opiekunka. Niemiecki znam dobrze, gdyż jestem studentką ostatniego roku germanistyki. Jednakże są obawy, że mimo to nie dam rady się porozumieć, gdyż jest możliwość że mimo nauki tu w Polsce, mogę nie zrozumieć co mówi podoopieczny. Czy ktoś z was był w podobnej sytuacji?

#3 2016-06-13 19:07:19

opiekun12
New member

myśle ze nie będziesz mieć problemów i nie obawiaj się bo szprechac napweno umiesz smile

#4 2016-06-13 19:14:47