Niejasne zapisy w umowie z promedica24

Hej Kilka tygodni temu podpisałam umowę z promedicą. Nie ukrywam, że nie czytałam opinii, a decyzja była spontaniczna spowodowana sytuacją życiową. Straciłam pracę, muszę szybko zdobyć gotówkę...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Promedica 24 - opinie o firmie - aktualne tematy :

#1 2015-07-30 10:24:24

gosiapisze
Member

Niejasne zapisy w umowie z promedica24

Hej

Kilka tygodni temu podpisałam umowę z promedicą. Nie ukrywam, że nie czytałam opinii, a decyzja była spontaniczna spowodowana sytuacją życiową. Straciłam pracę, muszę szybko zdobyć gotówkę.
I powoli zaczynam się bać. Chciałam szybko i skutecznie, a teraz siedzę, czytam forum i..... dokładnie słowo po słowie umowę i nie wiem co mam myśleć... Możecie mi doradzić czy w ogóle zabierać się za ten wyjazd czy więcej stracę jak zyskam...

1) Dostałam tylko kartę ERV. A gdzie EKUZ i ten formularz? Nie znam się na tym, ale nie mam tego fizycznie mimo, że dostałam już nawet "paczkę" z niby wszystkim co niezbędne do wyjazd. W tej paczce tylko opis podopiecznej i informacje o ubezpieczeniu grupowym ERV i tyle....
Czy ja to w ogóle dostanę? Czy będę ubezpieczona? Co jeśli nabawię się kontuzji/zachoruję...? W całej umowie zresztą nie ma słowa o całym tym EKUZ. Są jedynie pełnomocnictwa umożliwiające wystąpienie o tę kartę w moim imieniu... Tylko co z tego, że umocowałam kogoś, skoro ten ktoś może w ogóle nie wystąpić o kartę...?

2) Ciekawi mnie też kilka zapisów w umowie:

a) Jest oświadczenie o danych osobowych do podatku/NFZ/rachunku bankowym. I w tym oświadczeniu jest zdanie: Oświadczam, że jestem zatrudniona w Care Team24 DE SPzoo bla bla bla......na podstawie umowy zlecenia z wynagrodzeniem 10,99 EUR. What? Jakie 10,99? Na początku umowy mam wyraźnie napisane 330 EUR / tydzień więc o czym jest ten zapis?