Początek

Wysłałam formularz zgłoszeniowy, na mail dostałam odp. żeby zadzwonić, umówiłam się na osobistą wizytę. Niby zostałam zakfalifikowana? Pani kazała czekać na ofertę...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Interkadra - opinie o firmie - aktualne tematy :

#1 2015-04-01 09:34:32

gumiśka
New member

Początek

Wysłałam formularz zgłoszeniowy, na mail dostałam odp. żeby zadzwonić, umówiłam się na osobistą wizytę.
Niby zostałam zakfalifikowana? Pani kazała czekać na ofertę. Trwa to już 2 tygodnie.  Znam niemiecki na poziomie dogadania się, nie mam doświadczenia jako opiekunka. I co dalej mam robić?

Ostatnio edytowany przez gumiśka (2015-04-01 09:35:00)

#2 2015-04-01 10:10:37

amelia
Przyjaciel Forum

Re: Początek

gumiśka napisał:

Wysłałam formularz zgłoszeniowy, na mail dostałam odp. żeby zadzwonić, umówiłam się na osobistą wizytę.
Niby zostałam zakfalifikowana? Pani kazała czekać na ofertę. Trwa to już 2 tygodnie.  Znam niemiecki na poziomie dogadania się, nie mam doświadczenia jako opiekunka. I co dalej mam robić?

Aplikuj do kilku firm! Przy jednej dziurze kot zdycha.  smile

Czasem trzeba poczekać. To zależy od operatywności firmy.

#3 2015-04-01 10:21:42

gumiśka
New member

To po co zamieszczają te oferty na swojej stronie?
Najpierw sprawdzają u pracodawców czy im dana osoba będzie pasowała?

#4 2015-04-01 10:30:32

amelia
Przyjaciel Forum

gumiśka napisał:

To po co zamieszczają te oferty na swojej stronie?
Najpierw sprawdzają u pracodawców czy im dana osoba będzie pasowała?

Tak. Najpierw sprawdzają u rodzin  , co im odpowiada.

Już spotkałam się z firmą która dumnie mnie informuje, że rodzina mnie zaakceptowała i myśleli że "już mnie mają". Na co ja po obejrzeniu umowy i Faragebogen odpowiedziałam, że niestety ale mi to nie odpowiada.

Bardzo zdziwieni, co oni teraz zrobią. (Myśleli, że wezmę wszystko w ciemno i bez wymagań)
Es ist nicht mein Kaffee - odpowiedziałam.