img

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - do?acz do nas !!!



Czy umowa o pracę koliduje z umową zlecenie?

Jestem pielęgniarką. Pracuję od 15 lat w szpitalu na etacie. Za tydzień idę na urlop wypoczynkowy, chciałam wziąć potem bezpłatny i legalnie wyjechać podczas obu urlopów do Niemiec...

Reklama

Poradnik dla Opiekunki - aktualne tematy :

#1 2012-07-19 13:50:25

sabina
New member
Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 2

Czy umowa o pracę koliduje z umową zlecenie?

Jestem pielęgniarką. Pracuję od 15 lat w szpitalu na etacie. Za tydzień idę na urlop wypoczynkowy, chciałam wziąć potem bezpłatny i legalnie wyjechać podczas obu urlopów do Niemiec. Niestety w każdej firmie słyszę, że mając umowę o pracę, nie mogę wyjechać na umowę zlecenie do Niemiec. Do tej pory jeździłam na czarno, więc nie wiem jak to jest. Niestety w żadnej firmie nie wytłumaczono mi dlaczego tak jest.

Offline

 

#2 2012-07-19 15:14:04

jakniew
Member
Zarejestrowany: 2012-03-09
Posty: 1829

Re: Czy umowa o pracę koliduje z umową zlecenie?

sabina napisał:

Jestem pielęgniarką. Pracuję od 15 lat w szpitalu na etacie. Za tydzień idę na urlop wypoczynkowy, chciałam wziąć potem bezpłatny i legalnie wyjechać podczas obu urlopów do Niemiec. Niestety w każdej firmie słyszę, że mając umowę o pracę, nie mogę wyjechać na umowę zlecenie do Niemiec. Do tej pory jeździłam na czarno, więc nie wiem jak to jest. Niestety w żadnej firmie nie wytłumaczono mi dlaczego tak jest.

Oczywiście, że będąc zatrudniona na etacie, możesz pracować na umowie cywilnoprawnej. Takie umowy pozwalają dorobić do pensji, a to  co będziesz robiła w trakcie swojego urlopu nikogo to nie obchodzi. Zbywają ciebie w firmach błędną informacją.
Nie wytłumaczą ci tego, bo nie ma na to wytłumaczenia.

Ostatnio edytowany przez jakniew (2012-07-19 17:23:46)

Offline

 

#3 2012-07-20 08:33:28

Anka Rose
Member
Zarejestrowany: 2011-12-20
Posty: 152

Re: Czy umowa o pracę koliduje z umową zlecenie?