pierwsza stella i porażka

Witam serdecznie Wszystkich opiekunów i opiekunki. Nazywam sie Weronika i dopiero zaczynam przygodę w tym zawodzie. Niestety pierwsza stella i od razu porażka...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Poznajmy się! - aktualne tematy :

#1 2014-05-30 10:20:50

Weroni
Member

pierwsza stella i porażka

Witam serdecznie Wszystkich opiekunów  i opiekunki. Nazywam sie Weronika i dopiero zaczynam przygodę w tym zawodzie.
Niestety pierwsza stella i od razu porażka.
Trafiłam do człowieka, który miał za duże wymagania i swoje dziwactwa, których nie sposób było znieść.Po 2 tyg. stamtąd uciekłam kompletnie podłamana. Zastanawiam sie teraz czy rzeczywiście tak źle trafiłam czy do tego się nie nadaję. Mój jezyk pozostawia jeszcze wiele do zyczenia, jestem po kursie podstawowym ale bardzo zalezy mi na tym żeby się go osłuchać, lepiej zrozumieć a gdzie to zrobić jak nie w Niemczech?
pozdrawiam.

#2 2014-05-30 10:31:42

amelia
Przyjaciel Forum

Re: pierwsza stella i porażka

Weroni napisał:

Witam serdecznie Wszystkich opiekunów  i opiekunki. Nazywam sie Weronika i dopiero zaczynam przygodę w tym zawodzie.
Trafiłam do człowieka, który miał za duże wymagania i swoje dziwactwa, których nie sposób było znieść.Po 2 tyg. stamtąd uciekłam kompletnie podłamana. Zastanawiam sie teraz czy rzeczywiście tak źle trafiłam czy do tego się nie nadaję. Mój jezyk pozostawia jeszcze wiele do zyczenia, jestem po kursie podstawowym ale bardzo zalezy mi na tym żeby się go osłuchać, lepiej zrozumieć a gdzie to zrobić jak nie w Niemczech?
pozdrawiam.

A dlaczego trafiłaś dopiero teraz na nasze forum. Tutaj często właśnie na początku pomagamy młodym.

#3 2014-05-30 11:15:13

Weroni
Member

amelia napisał:

Weroni napisał:

pozdrawiam.

A dlaczego trafiłaś dopiero teraz na nasze forum. Tutaj często właśnie na początku pomagamy młodym.