Doświadczenie zdobyte w Polsce ma znaczenie dla rodziny niemieckiej?

Witam, znam dobrze język niemiecki, ale nie mam doświadczenia w Niemczech. Niestety nie mogę znaleźć pracy na terenie Niemiec, bo ponoć mam kiepskie doświadczenie...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Praca opiekunki w Polsce - aktualne tematy :

#1 2012-04-19 10:20:22

megi
New member

Doświadczenie zdobyte w Polsce ma znaczenie dla rodziny niemieckiej?

Witam,
znam dobrze język niemiecki, ale nie mam doświadczenia w Niemczech. Niestety nie mogę znaleźć pracy na terenie Niemiec, bo ponoć mam kiepskie doświadczenie. Pracuję od 3 lat w domu spokojnej starości i doświadczenie mam z różnymi pacjentami, ale póki co jestem w bazie danych w kilku firmach i nic z tego nie wychodzi. Pracownicy tych firm zwykle informują mnie, że rodziny niemiecki zwracają dużą uwagę na doświadczenie zdobyte w Niemczech. Powoli tracę nadzieję. Jeśli znacie firmy, w których takie doświadczenie zdobyte w Polsce się liczy, proszę o informacje.

#2 2012-04-19 10:44:56

jakniew
Member

Re: Doświadczenie zdobyte w Polsce ma znaczenie dla rodziny niemieckiej?

megi napisał:

Witam,
znam dobrze język niemiecki, ale nie mam doświadczenia w Niemczech. Niestety nie mogę znaleźć pracy na terenie Niemiec, bo ponoć mam kiepskie doświadczenie. Pracuję od 3 lat w domu spokojnej starości i doświadczenie mam z różnymi pacjentami, ale póki co jestem w bazie danych w kilku firmach i nic z tego nie wychodzi. Pracownicy tych firm zwykle informują mnie, że rodziny niemiecki zwracają dużą uwagę na doświadczenie zdobyte w Niemczech. Powoli tracę nadzieję. Jeśli znacie firmy, w których takie doświadczenie zdobyte w Polsce się liczy, proszę o informacje.