Nauka języka niemieckiego

Pracuję jako lektor w firmie, która uczy online bezpłatnie języka niemieckiego i po egzaminie załatwia bezpłatnie legalną prace w Niemczech, przy opiece...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Kursy języka niemieckiego i opieki dla Opiekunek - aktualne tematy :

#1 2011-11-30 20:01:08

Nauka języka niemieckiego

Pracuję jako lektor w firmie,  która uczy online bezpłatnie języka niemieckiego i po  egzaminie załatwia bezpłatnie legalną prace w Niemczech, przy opiece. Gdyby ktos był zainteresowany, to proszę napisać. Pozdrawiam smile

Ostatnio edytowany przez Lorrie (2011-11-30 20:02:56)

Artykuł opublikowany przez : Lorrie
Skomentuj już teraz :-) Zapraszamy do dyskusji...
Wszelkie prawa zastrzeżone dla opiekunki-forum.pl 2012

#2 2011-12-02 09:13:46

Kamilakoz
Member

Re: Nauka języka niemieckiego

Chyba każda poważna agencja ma teraz naukę online. A to że załatwiacie bezpłatnie pracę w niemczech to chyba też norma. Ja jutro jadę do Niemiec na 2 miesiące. A z jakiej pan jest firmy?

#3 2012-02-01 13:16:11

danus
New member

jestem zainteresowana tym kursem danus4519@vp.pl
czekam

#4 2012-02-03 17:31:58

annamazurkiewicz
New member

Witam, zapisując się prywatnie na specjalistyczny kurs języka niemieckiego dla opiekunek, co prawda ponosi się koszt, ale za to można aplikować do wielu różnych firm, co zwiększa szansę na fajną ofertę pracy. Poza tym wzbogaca się swoje CV o dyplom ukończenia takiego kursu, również w wersji niemieckiej.Pozdrawiam i  zapraszam. Anna

#5 2012-02-10 15:16:42

IrenaAnna
New member

Lorrie napisał:

Pracuję jako lektor w firmie,  która uczy online bezpłatnie języka niemieckiego i po  egzaminie załatwia bezpłatnie legalną prace w Niemczech, przy opiece. Gdyby ktos był zainteresowany, to proszę napisać. Pozdrawiam smile

Jestem zainteresowana tym kursem i wyjazdem.
irena.wr@gmail.com

Pozdrawiam
Irena

#6 2012-03-08 18:32:14

wampirek
Member
Od: slaskie