Okulary z antyrefleksem czy warto?

Cześć dziewczyny, w temacie okularów jestem zielona. Od niedawna pracuję 8h przed komputerem, wcześniej spędzałam znacznie mniej czasu przed monitorem i teraz odczuwam mega dyskomfort po całym dniu z komputerem...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Poznajmy się! - aktualne tematy :

#1 2019-08-25 09:58:35

Eliza
Member

Okulary z antyrefleksem czy warto?

Cześć dziewczyny, w temacie okularów jestem zielona. Od niedawna pracuję 8h przed komputerem, wcześniej spędzałam znacznie mniej czasu przed monitorem i teraz odczuwam mega dyskomfort po całym dniu z komputerem. Oczywiście przerwy robię jak tylko mogę, ale mimo wszystko czuje zmęczenie oczu.. Zaczęłam interesować się okularami, nie mam żadnej wady wzroku i moje pytanie jest takie - czy warto iść do salonu optycznego w celu dobrania oprawek z odpowiednimi szkłami przed komputer czy np. takie okulary mi to super zastąpią? Tak jak mówiłam nie mam żadnej wady, dobrze widzę, chodzi mi tylko o kwestie nie męczenia wzroku przed komputerem, a widzę, że te okulary mają powłokę antyrefleksyjną. Ma ktoś jakieś doświadczenia lub zna się na temacie? uśmiech

#2 2019-08-26 11:48:36

Visenna
Member

Re: Okulary z antyrefleksem czy warto?

Eliza napisał: