Bardzo proszę o Waszą pomoc.

Cześć, mam na imię Jakub. Założyłem tutaj konto i pisze tę wiadomość, bo mam nadzieję, że ktokolwiek mi pomoże. Pracuję w Promedica24 od 5 lat. Zeszły czas opiekowałem się pewną starszą osobą i była to godna praca...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Poznajmy się! - aktualne tematy :

#1 2017-05-16 17:59:46

jakub357
New member

Bardzo proszę o Waszą pomoc.

Cześć, mam na imię Jakub.
Założyłem tutaj konto i pisze tę wiadomość, bo mam nadzieję, że ktokolwiek mi pomoże.
Pracuję w Promedica24 od 5 lat. Zeszły czas opiekowałem się pewną starszą osobą i była to godna praca. Jednak ta osoba umarła.
Dostałem nową rodzinę. Jestem u tej nowej rodziny od 3 tygodni, w Niemczech.
W tej rodzinie opiekuję się starszym panem, który jest niepełnosprawny. W gospodarstwie domowym mieszka również jego żona i syn.

Jestem w tej pracy wykorzystywany i nadużywany. Jestem potwornie zmęczony. Sytuacja wygląda tak, że pracuję łącznie w ciągu doby, każdego dnia, po około 10 godzin. Jednak te 10 godzin jest rozbite w taki sposób, że praktycznie cały czas jestem na pełnych obrotach - wedle zasady, że pracuję 1h, potem 30min przerwy, wołają mnie na 15min, znowu 15min przerwy, potem praca 2h, 1h przerwy... i tak jest rozplanowany cały dzień. Przy czym żona, osoby która się opiekuje, zrobiła mi plan dnia z rozpisanym czasem, ile jaka czynność powinna mi zająć. Według tej rozpiski wychodzi, że robię prawidłowo maksymalnie 8h. Jednak ta rozpiska jest przekłamana, bo nie ma możliwości, abym się zmieścił w tych ramach czasowych. Dodając do tego, że zajęcia są rozrzucone w taki sposób, że nie mam jak odsapnąć. Jednak żona powiedziała, że w umowie mam, że mam być do dyspozycji cały czas - w końcu nazwa firmy to Promedica24.