szukam pracy na zastępstwo wakacje

Dzień dobry , szukam pracy na wakacyjne zastępstwo w okresie od 25.06. 2017 do 27.07.2017. Pracuję jako nauczyciel oligofrenopedagog. Dwukrotnie w ostatnim czasie okresie wakacyjnym pracowałam w Niemczech na Bawarii ...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Poznajmy się! - aktualne tematy :

#1 2017-03-18 16:15:42

bisiunia
New member

szukam pracy na zastępstwo wakacje

Dzień dobry ,  szukam pracy na wakacyjne zastępstwo w okresie od 25.06. 2017 do 27.07.2017.
Pracuję jako nauczyciel oligofrenopedagog.  Dwukrotnie w ostatnim czasie okresie wakacyjnym pracowałam w Niemczech na Bawarii . Opiekowałam się  starszą  panią w wieku 96 lat , prowadziłam dom oraz dbałam o ogród. Rodzina była bardzo zadowolona ( posiadam  referencje).  Jestem osobą odpowiedzialną, empatyczną, bardzo dobrze gotuję, posiadam zmysł estetyczny, jestem dobrze zorganizowana. Język niemiecki komunikatywny.
Bardzo chętnie wyjadę w/w okresie.
Pozdrawiam serdecznie i proszę o kontakt.
Gabriela

#2 2017-03-19 18:47:17

Kasia31
Member

Re: szukam pracy na zastępstwo wakacje

Jeszcze nie ma ogloszen na wakacje.

#3 2017-03-20 06:26:37

copyfield
Member
Od: Mława - Malbork

bisiunia napisał:

Dzień dobry ,  szukam pracy na wakacyjne zastępstwo w okresie od 25.06. 2017 do 27.07.2017.
Pracuję jako nauczyciel oligofrenopedagog.  Dwukrotnie w ostatnim czasie okresie wakacyjnym pracowałam w Niemczech na Bawarii . Opiekowałam się  starszą  panią w wieku 96 lat , prowadziłam dom oraz dbałam o ogród. Rodzina była bardzo zadowolona ( posiadam  referencje).  Jestem osobą odpowiedzialną, empatyczną, bardzo dobrze gotuję, posiadam zmysł estetyczny, jestem dobrze zorganizowana. Język niemiecki komunikatywny.
Bardzo chętnie wyjadę w/w okresie.
Pozdrawiam serdecznie i proszę o kontakt.
Gabriela