Szukam pracy jako opiekunka ze znajomością języka- oferty prywatne

Witam poszukuję pracy jako opiekunka do osób starszych w Niemczech. Potrafię porozumiewać się w języku niemieckim w dobrym stopniu. Pracuję w Niemczech od 5 lat, ale teraz interesuje mnie praca prywatnie, bez żadnych pośredników i firm...

Potrzebujesz darmowej porady lub wsparcia innych Opiekunek ? Nie zwlekaj - dołacz do nas !!!

Reklama

Praca opiekunki w Niemczech - aktualne tematy :

#1 2017-02-21 19:19:51

jolanda-1965
New member

Szukam pracy jako opiekunka ze znajomością języka- oferty prywatne

Witam poszukuję pracy jako opiekunka do osób starszych w Niemczech. Potrafię porozumiewać się w języku niemieckim w dobrym stopniu. Pracuję w Niemczech od 5 lat, ale teraz interesuje mnie praca prywatnie, bez żadnych pośredników i firm. Jestem osobą wesołą, sumienną, lubiącą gotować i piec. Nie palę. W razie kontaktu proszę pisać na e-maila.      jolanda-1965@o2.pl

#2 2017-02-21 19:53:22

LidiaSz
Member

Re: Szukam pracy jako opiekunka ze znajomością języka- oferty prywatne

No to ja też się dopiszę. Szukam lekkiej pracy na kilka tygodni(czekam na sanatorium). Bez firm, tylko prywatnie. Nie będę wymieniać tu swoich zalet, po prostu jestem w tym dobra wink Kontakt na email smile

#3 2017-02-22 09:48:55

iza46
Member

Zobacz na pajeczynie jeszcze wisi ogloszenie z 17.02 podany numer stacjonarny.Babcia odbiera ,ja zreygnowalam bo ona chce towarzystwa do 22 giej a w sezonie kosic trawniki trzeba :-)  ta co tam siedzi daje se rade :-)  tu na forum nie ma dziewczyn pracujacych prywatnie ,wykruszyly sie dawno stelle ,nawet nikt nie chce pisac bo to grozi kara niestety do 5000 euro.

Ostatnio edytowany przez iza46 (2017-02-22 09:51:55)

#4 2017-02-22 11:01:12

barbara.b
Member

iza46 napisał: